onsdag 15 februari 2012

Hjärnskakning och magsjuka

Jag vågar knappt tro att det är sant, men det verkar som att vi är friska igen! Magsjuka i flera omgångar ledde till att jag till slut blev lite för matt, och förra veckan svimmade jag. Landade med bakhuvudet, smack, på stengolvet, och tuppade av en stund. Skum känsla att vakna upp och inte veta varken ut eller in, men nog ännu läskigare för Tobias som hörde dunsen och kom springande. Efter en veckas vila och huvudvärk, som sakta men säkert har avtagit, känner jag mig nu nästan hundra. Och barnen är, som extra bonus, ok i magarna igen. Vilken pärs.

Jag var hos läkaren för att kolla att allt var ok, och fick små röda piller utskrivna. Vanliga vitaminer, som ska "öka aptiten" efter magsjukan. Jo tack, de har funkat. Chokladsuget kom tillbaka, med full kraft, och jag får numera lägga till egna piller i form av M&M´s till varje måltid. Hm, får nog avsluta just chokladkuren snart och återgå till "Operation Toppform".

Vitaminer för kropp och själ.

4 kommentarer:

runwaytoadventures.com sa...

Fasen vad segt med hjärnskakning. Och vem behöver öka aptiten piller liksom?!

Annika/Resfredag sa...

Nej, de pillerna ska jag nog sluta med snarast. Både de "riktiga" och de i choklad... :)

Unknown sa...

useful link dolabuy.co view see this here my latest blog post right here

Unknown sa...

e8g97i3v25 y1v31g4r65 o7d17c7l46 w2a53c8y05 d0b94f9l54 l5u95z8u87