torsdag 4 juli 2013

Den Stora Latheten

Foto: Mimmi
Officiellt gick jag på semester dagen före midsommarafton, alltså den 20 juni. Strax efter midsommar åkte jag och min syster till Island, för att sedan komma tillbaka till... just det. Den Stora Latheten. I slutet på förra veckan gick jag in i någon slags semesterkoma. Alla de där planerna, på allt som skulle fixas här hemma, de blev snabbt bortprioriterade till förmån för långa, jättelånga, sovmorgnar, och allmänt häng. I förrgår fick jag äntligen ett ryck, och körde tio timmars städning i sträck. Och det var bara toppen på det berömda isberget. Det finns så mycket att organisera, att planera och att åtgärda. Fast... det får nog vänta - kanske till nästa semester. Nu är det sommar, och tid för att umgås med familj och vänner. Jo, så får det bli.

Inga kommentarer: